liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplasten.se

Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

En novell med 1D - Moments del 18

Av Vera - 1 januari 2014 11:15

Ur förra novellen

Saras perspektiv: medans Emilia satt i soffan i vardagsrummet så lagade jag lite mat åt mig och det fick bli pizza jag tog på mig mitt förkläde som var vit med några röda rosor på och så började jag med maten och precis när jag skulle ställa in pizzan i ungen så ringde det på dörrklockan och Emilia gick upp ifrån soffan och öppnade dörren det var Harry han så var väldigt fin ut i sin svart vita kavaj och en röd rosett vid fickan på kavajen  Emilia sa att jag skulle komma snart för jag var ju nästan klar och jag åt min mat fort så att inte Harry skulle stå och vänta för länge och jag gick och diskade min tallrik besticken och dricksglaset och så nu var jag helt klar så jag gick fram till Emilia och sa - att jag inte visste hur länge jag skulle vara borta med Harry men hon kunde ju poppa popcorn och titta på någon film och jag kramde henne innan jag gick iväg med Harry och innan jag gick ut så sa hon - ha det så roligt!  och när jag hade gått ut så jag att Harry stod vid en svart  limousine

 
 
sandra

sandra

6 januari 2014 17:03

Hej! Det är jag Sandra från oneperfectionsweden.
Jag bloggar inte så mycket där längre utan på mymagazine. Varför bloggar inte du? :(
Och jag undrar, jag har en frågestund på mitt senaste inlägg i mymagazine bloggen och undrar om du kan fråga några frågr i en kommentar i det senaste inlägget som heter Frågestund!

xoxo Sandra

http://mymagazine.bloggplatsen.se

Vera

6 januari 2014 18:45

Sv: Hej visst kan jag ställa några frågor till dig på din andra blogg! :) och jag vet inte vad jag ska blogga om? ha en trevlig kväll! kram

 
Sandra

Sandra

6 januari 2014 19:12

Hej! Jag såg din kommentar och tack för dina frågor ^^
Me varför var det en till länk på en novell blogg? :o

xoxo Sandra

http://mymagazine.bloggplatsen.se

Vera

6 januari 2014 19:23

Sv: Hej det var så lite :) och ha en trevlig kväll! kram

 
Sandra

Sandra

6 januari 2014 19:25

hej! det är jag igen...var det där din andra blogg i kommentaren? alltså den kommentaren du kommenterade med frågorna? det var en 1d novell blogg? delar du denna bloggen med någon? :o

http://mymagazine.bloggplatsen.se

Vera

6 januari 2014 19:41

Sv: hej ja det är min andra 1Dnovell blogg och nej jag delar inte den bloggen med någon!

 
Matilda

Matilda

12 januari 2014 11:59

Heej! guud vilken fiin blogg du har! <3 vet du om man får slänga upp saker på scenen innan konserten (stavning?) börjar? förresten, Kan vi länka till varandras bloggar i menyspalten? <3<3<3 XoXo Matilda<3

http://Directioners4ever

Vera

13 januari 2014 17:32

Sv: Hej tack snälla du!♥ jag vet inte om man får ens slänga upp något innan deras konster börjar och jag får ju ens inte gå på deras andra konster :'( och jag fick inte heller gå på deras första konster :'( och visst så kan vi länka våra bloggar! ♥ kram xoxo

 
Amanda

Amanda

16 april 2014 20:01

Hej! Jag gillar din novell, det skulle vara kul om du tog en titt på min. Jag skriver just nu om 5SOS och det skulle vara kul om du läste den och berätta vad du tycker om den, så man får lite feedback vill säga. Ha en bra kväll! <3

http://pandis99.bloggplatsen.se

Vera

17 april 2014 10:31

Sv: Hej tack snälla du! :) det var länge sen som någon tyckte om min novell och jag visst jag besöker gärna din blogg! :)♥ och ha en bra dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vera - 1 februari 2015 09:30

Och idag så blir han 21 år gammal                  ...

Av Vera - 12 januari 2015 18:57

Idag så blir han 22 år gammal                    ...

Av Vera - 31 december 2014 23:19

Hej gott nytt år och hoppas att 2015 kommer att bli ett bra år! :)   ...

Av Vera - 24 december 2014 10:00

Idag så blir han 23 år gammal         #Louisbirthdayistoday #OneDirection #Louisbecomes23  #HaveagreatbirthdayLouis ...

Hej & välkommen till min 1D blogg <3 :) Hoppas du gillar den!
Myspace Falling Objects

Om Mig

 

Hej där!!! Kul att du hittade hit! =)

Jag en tjej Directioner och detta är min 1D novell blogg :)

Kommentera gärna

Min Novell

Jag skriver just nu en novell som heter Moments

Sara Jonsson är tillsammans med Liam Payne 

Hon har en bästa vän som heter Emilia som är fotograf

(mer info kommer)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Alla besökare från 30/9-13

Omröstning

Ska jag börja om på en ny 1D novell vad tycker ni? Och i så fall vilken av band medlemmarna ska det handla om? Kommentera gärna! :)
 Ja självklart! :) kommentera
 Nja kanske vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heart Chat Bubble

Skapa flashcards